Իրանը պատրաստվում է հակահարված տալ Միացյալ Նահանգներին Մերձավոր Արևելքում՝ հաղորդել է Իսլամական հեղափոխության պահապանների կորպուսի Telegram ալիքը։ Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ «ամերիկացիները սխալ հաշվարկներ են արել», քանի որ Իրանը նախկինում տարհանել էր բոլոր նյութերը երեք միջուկային օբյեկտներից, որոնք հարված էին ստացել ԱՄՆ-ի կողմից։               
 

«Հայաստանյան բեմում պատասխանատվությունն ավելի բարձր է»

«Հայաստանյան բեմում պատասխանատվությունն ավելի բարձր է»
16.02.2018 | 13:02

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը գլխավոր դիրիժոր և գեղարվեստական ղեկավար Էդուարդ Թոփչյանի գլխավորությամբ, հետևողականորեն հանրությանն է ներկայացնում հայ տաղանդավոր պատանի և երիտասարդ երաժիշտ-կատարողներին: Փետրվարի 16-ին «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում կկայանա ՀԱՖՆ-ի և ջութակահարուհի, բազմաթիվ միջազգային մրցույթների դափնեկիր ԴԻԱՆԱ ԱԴԱՄՅԱՆԻ համատեղ համերգը: Կհնչեն Չայկովսկու «Ֆրանչեսկա դա Ռիմինի» սիմֆոնիկ ֆանտազիան, Բրուխի ջութակի կոնցերտը և Բրամսի թիվ 2 սիմֆոնիան: Համերգը կղեկավարի Էդուարդ Թոփչյանը:


Դիանա Ադամյանը 2010-ից ելույթ է ունենում հայ և արտասահմանյան նվագախմբերի հետ: Բազմիցս համերգներ է ունեցել ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հետ, Էդուարդ Թոփչյանի գլխավորությամբ սա երկրորդ համերգն է: Պատանի ջութակահարուհին մեծ պատիվ է համարում ազգային նվագախմբի հետ նվագելը: Բրուխի կոնցերտը Դիանան ներկայացնելու է նաև ապրիլին Ժնևում անցկացվող Եհուդի Մենուհինի անվան երիտասարդ ջութակահարների միջազգային մրցույթում, որտեղ ամբողջ աշխարհից ընտրվել են 44 երիտասարդ երաժիշտներ:
Ինչու՞ Բրուխ: Մրցույթի կազմակերպիչներն առաջարկել են մի քանի կոնցերտ, Դիանան ընտրել է Բրուխինը, որը տեխնիկապես բարդ, բայց գեղեցիկ կոնցերտ է և շատ հոգեհարազատ իրեն: «Ջութակի համար գրված բոլոր կոնցերտներն էլ բարդ են»,- հավելեց ջութակահարուհին:


Հայաստանյան և արտասահմանյան բեմերի մասին խոսելով՝ մեր զրուցակիցն ասաց, որ այստեղ պատասխանատվությունն ավելի բարձր է, բայց նաև հանգիստ է զգում իրեն, քանի որ հարազատ միջավայրում է. «Դրսի բեմերը յուրովի հետաքրքիր են, հանդիսատեսը՝ անծանոթ ու շատ տարբեր: Ամեն անգամ նորովի ես ներկայանում»: Խոսելով միջազգային մրցույթների մասին՝ ասաց, որ այսօր երաժիշտների որակը չափազանց բարձր է, մրցակցությունը՝ բարդ. «Երբեմն այնպիսի երաժիշտներ են մասնակցում մրցույթի, որ դժվար է պատկերացնել, թե այդպիսի մակարդակ կարող է լինել»: «Երաժշտի համար կարևո՞ր նախապայման է երկրի սահմաններից դուրս գալը» հարցին ի պատասխան ասաց, որ սովորելու, նորություններ քաղելու համար պետք է շրջագայել. «Խորհրդային դպրոցն ուրիշ նախատիպեր ունի, ամերիկյանը՝ ուրիշ, եվրոպականը՝ ուրիշ: Այդ բոլորը պետք է վերցնել, անցկացնել ներսով, հասկանալ՝ որն է քեզ ավելի հոգեհարազատ»:


Մեր վերջին հարցը հայ ժամանակակից երաժշտությանն էր առնչվում: Հետաքրքի՞ր են ժամանակակիցները, կատարու՞մ է կամ նպատակ ունի՞ կատարելու նրանց ստեղծագործությունները: Դիանան ասաց, որ ներկայումս աշխատում է Ա. Խուդոյանի սոնատի վրա, մարտին ներկայացնելու է ՀՀ նախագահի երիտասարդական մրցույթին. «Նրա սոնատը, առհասարակ մերօրյա կոմպոզիտորների ստեղծագործություններն ամեն երաժիշտ կարող է յուրովի ընկալել: Երաժիշտը միջնորդ է, նա պետք է կարողանա կոմպոզիտորի գրածը, նրա զգացածը լավագույնս հասցնել ունկնդրին»:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 3682

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ